Szarości

Posted: 29 stycznia 2012 in Strona główna, Trendy
Tagi: , , , , ,

Szary to chyba mój ulubiony kolor. Jest uniwersalny, niemal tak jak czarny, do wszystkiego pasuje a do tego, ku mojej wielkiej radości, od kilku sezonów nie przestaje być modny. Poniżej zamieszczam kilka stylizacji w różnych odcieniach szarości.

 Kolekcja Natalii Jaroszewskiej – jesień-zima 2010/2011 – http://polki.pl

Kolekcja Mohito jesień-zima 2011/2012 - mohito.pl

null

Kolekcja Mohito jesień-zima 2011/2012

Nie wiem jak do Was, ale do mnie ten sweterek „mówi” 😉 nawet bardzo 🙂 do kupienia w sklepach Mohito:

null

A tym, dla których szarości wydają się zbyt nudne, proponuję przełamanie ich jakimś żywym kolorem – np. modnym ostatnio musztardowym:

Autor: Agnieszka Orłowska http://prestizszczecin.pl

Moja propozycja na połączenie szarości z kolorem musztardowym:

null

sukienka: Orsay
torebka: H&M
buty: Deichmann

A jeśli tak jak ja macie bzika na punkcie lodów…polecam lody w kolorze szarym 😉 jagodowe?? mniam 😀

null

weheartit.com

W kolejnych postach zamieszczę moje stylizacje z wykorzystaniem szarości 🙂

Komentarze
  1. graforoman pisze:

    Lody o smaku świeżego cementu?

Skomentuj

