New in – haremki i cielisty top

Posted: 13 lutego 2012 in Strona główna, Zakupy
Tagi: , , , , , , , , ,

Powinnam już przywyknąć, gdyż staje się to powoli świecką tradycją. Ilekroć idę do sklepu po coś konkretnego, kończy się na zakupie zupełnie innych rzeczy, całkowicie nieplanowanych i przede wszystkim nieuwzględnianych w budżecie. Ostatnim razem szukałam niebieskiej marynarki a przytargałam do domu brązowe kozaki (cóż, taka fajna przecena była ;). Tym razem miała być spódniczka a skończyło się na beżowych spodniach typu haremki (te konkretne mają ciekawie wykończone nogawki, wszytymi po bokach gumkami), cielistym, prostym, lejącym topie (od dawna takiego szukałam – to jedyne usprawiedliwienie zakupu – słabe ale jest:) i pomarańczowej apaszce (zerkałam na nią już od jakiegoś czasu – dziś się zdecydowałam). W sumie teraz myślę, że moje Kochanie też kiedyś wyszło do sklepu po mleko a wróciło bez mleka ale za to z „men’s healthem” więc może to zaraźliwe… nie ustaliłam jeszcze tylko kto od kogo się zaraził 😉

Jutro wrzucę kilka fotek tego zestawu w wersji „na żywo”.

Ps. zamówiłam dzisiaj moje pierwsze, własne, prywatne melisski – jak tylko dotrą dam znać 🙂

Skomentuj

