Walentynkowo

Posted: 16 lutego 2012 in Strona główna, Stylizacje
Tagi: , , , , , , , , ,

Wieczór walentynkowy zatrzymał mnie wczoraj na dłużej (w sumie to już przedwczoraj ;-)), w związku z czym obiecaną wersję „live” topu i haremek wrzucam dopiero dzisiaj (wybaczcie:)). Przy okazji – najlepszego wszystkim zakochanym, kochanym i kochającym (spóźnione ale szczere :)).

top – mango
spodnie, apaszka i bransoletka – Orsay
marynarka – Mohito

Ps. dotarły moje melissy 😀 Zamawiałam w sklepie internetowym answear.com – to mój pierwszy zakup butów przez internet, trochę się obawiałam ale jest ok. 🙂 Butki doszły zgodnie z obietnicą, w ciągu 24 godzin, rozmiar jest idealny, są bardzo wygodne i….rzeczywiście mają słodki, owocowy zapach 😉

Komentarze
  1. Tokoyo pisze:

    świetna stylizacja delikatna i kobieca 🙂

  2. miss pisze:

    Póki co najgorsza Twoja stylizacje, w dodatku te pozy…

Skomentuj

