New in – wiosenna sukienka

Posted: 22 lutego 2012 in Strona główna, Zakupy
Tagi: , , , , ,

No więc dzisiaj przeszłam się po sklepach w zamiarze zanabycia czerwonych rurek 🙂 Nie jest żadnym zdziwieniem, że z zakupów wróciłam z wiosenną pomarańczową sukienką – która jak dla mnie jest dość odważnym i szalonym zakupem – rozkloszowana, mini i z lekkim dekoltem na plecach. Jednak w powietrzu czuć wiosnę, w sercu również, więc i w garderobie może być wiosennie 🙂 o!

sukienka stradivarius
sukienka stradivarius

Początkowo nie mogłam się zdecydować na kolor – do wyboru były też kremowe, granatowe i czarne – oprócz pomarańczowej przymierzałam jeszcze kremową – ostatecznie uznałam jednak, że jak szaleć to po całości i choć w tym sezonie absolutny prym wiodą pastele, to kremowych i stonowanych rzeczy moja szafa ma już wiele a pomarańczy nie ma żadnej:

sukienka stradivarius
sukienka stradivarius

Żeby jednak zakupy nie skończyły się tak całkiem nie na temat rurek – rurki też kupiłam, póki co nie czerwone ale zarąbiście niebieskie 🙂

rurki Orsay

To teraz tylko pozostaje mi liczyć, że wiosna zagości na dłużej 🙂 A Wy, który kolor sukienki byście wybrali? 🙂

Komentarze
  1. anka pisze:

    Pomarańczowa zdecydowanie lepsza 🙂

  2. magda pisze:

    Świetny kolor rurek, gdzie można takie kupić?

  3. Madzia :) pisze:

    Ta pomarańczowa najładniejsza 🙂

Skomentuj

