Casual

Posted: 25 lutego 2012 in Strona główna, Stylizacje
Tagi: , , , , , , ,

Od małego, ku wielkiej rozpaczy rodziców, nie cierpiałam nosić czapek. Nic się w tej kwestii do tej pory nie zmieniło, jednak dla tej jednej, obszernej czapy zdarza mi się czasem robić wyjątek. Szczególnie w wolny dzień, kiedy nie koniecznie chce mi się zastanawiać czy fryzura wygląda przynajmniej jako tako 😉 Po całym tygodniu chodzenia do pracy – w weekend zwykle stawiam na wygodę – najczęściej wybieram trampki i wygodne rurki, na punkcie którym mam ostatnio lekkiego bzika 😉  Dzisiaj wybrałam najnowszy nabytek – agresywnie niebieskie rurki z Orsay’a 🙂

Spodnie i kurtka – Orsay
Trampki, torebka, komin – H&M
Top – KappAhl

A Wy? Lubicie czapki?

Komentarze
  1. Piękna stylizacja! Ja uwielbiam nakrycia głowy i wszelkie spinki i tym podobne…

  2. nisia pisze:

    wydaje mi sie ze troche sciagasz pomysly z make life easier… jak kaska pisze o luznym stroju zaraz u ciebie cos takiego sie pojawia w obledie podobnej stylizacji….

    • dressyourdream pisze:

      Masz rację, wydaje Ci się – jak Kasia wrzuciła swój post ja właśnie byłam w trakcie obrabiania swoich zdjęć, co zresztą widać po godzinach pojawienia się postów – mój był niecałą godzinę później – zwyczajnie bym ze wszystkim nie zdążyła :). Poza tym nie uważam, żeby nasze stylizacje z soboty były jakoś niesamowicie podobne 🙂

  3. Marta pisze:

    Basiu, a ja Ciebie zawsze widziałam w kolorach black and white a teraz przeżywam bardzo pozytywny szok;-) Pozdrwiam
    Marta G

  4. adriana pisze:

    fajnie,kurcze ubieram się bardzo podobnie do Ciebie,będę tu zaglądała:)

Skomentuj

