Po prześledzeniu fufnastu modowych blogów i obejrzeniu tyluż stylizacji z czerwonymi spodniami w roli głównej postanowiłam wzbogacić swoją szafę o takie właśnie spodnie. Wszak tylko krowa nie zmienia zdania – a kobieta zmienia na pewno 😉
Satysfakcjonujący mnie model znalazłam w Orsay’u – leżą bardzo dobrze i czuję się w nich świetnie. W zestawieniu z czarną marynarką i obcasami nadają się na wiele okazji – zarówno do pracy, jak i np. do kawiarni na kawę, czy na wieczorny spacer 🙂
Zapewne będą częstym gościem w kolejnych postach – podobnie jak trencz, który bardzo polubiłam 🙂

Spodnie, trencz i marynarka – Orsay
Komin i torba – Zara
Buty – Deichmann
Top na ramiączkach (dwa takie same) – Stradivarius

A jak to jest u Was? Macie czerwone spodnie? Z czym je najczęściej nosicie?

Komentarze
  1. adriana pisze:

    Fajny zestaw.Mam czerwone spodnie,noszę je podobnie jak ty,czarna kurteczka,czarne botki i bluzka np.biała lub czarna,uwielbiam takie połączenia,:)

Skomentuj

