Dzisiaj w roli głównej zdecydowanie moje ulubione rurki.  Spodnie zakupiłam już jakiś czas temu w TerraNova i noszę bardzo często, w przeróżnych konfiguracjach – zwykle z jakimś jasnym topem, z białą, szarą lub granatową marynarką, z trampkami, czarnymi koturnami lub brązowymi kozakami, słowem pasują do wszystkiego 🙂 Zakup tym bardziej udany, że kosztował jedyne 9,90zł 😉 Dzisiaj do zielonych spodni wybrałam żółty golf, który pojawił się już na blogu, białą kurteczkę (ma już kilka lat ale nadal bardzo ją lubię) i niedawny nabytek – melisski 🙂 Spokojnie – spacer trwał jakieś 15-20 minut, więc zmarznąć nie zdążyłam 😉 ps. czekam na wiosnę a Wy?? 🙂






spodnie – TerraNova
golf – Mango
kurtka – H&M
buty – Melissa (answear.com)
torebka – Prima Moda
okulary – Mohito
komin – Zara

Komentarze
  1. Piękny zestaw! Zachwyciłam się kominem i butami (boskie!), ale ogólna kolorystyka też jest bardzo trafiona.

Skomentuj

