Im bardziej słonecznie i ciepło za oknem, tym chętniej sięgam po jasne ubrania (czuję się w nich lekko i kobieco :)), to również miła odmiana po zimie, w trakcie której zwykle wybieramy czernie, brązy czy granaty. Jeśli macie w swoich szafach lub zdecydujecie się na zakup białych spodni – na pewno bez większego problemu złożycie z nimi ciekawe zestawy. Można je bezpiecznie łączyć z każdym innym kolorem a jeśli dodamy do tego obcasy, na pewno będzie elegancko i świeżo 🙂
Najbliższy weekend zapowiada się wyjątkowo pogodnie, więc może w mojej propozycji odnajdziecie coś dla siebie 🙂 Białe spodnie zestawiłam z pudrowym sweterkiem i czarnymi koturnami.









*****
spodnie – KappAhl
sweterek i okulary – Mohito
trencz – Orsay
*****

Komentarze
  1. Madzia :) pisze:

    Bardzo fajny blog ,bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji 🙂
    Trzymaj się 🙂

  2. dressyourdream pisze:

    Dziękuję 🙂 zapraszam ponownie 🙂

  3. monika pisze:

    Witam, sweterek przecudny, czy mogę spytac w jakim rozmiarze masz sweterek? Ponieważ u mnie w mohito w ogóle nie było takich sweterków, ale mam możliwośc zakupu przez internet, tylko waham się z rozmiarem czy xs czy s?

    • dressyourdream pisze:

      U mnie też było tylko kilka sztuk i później ich nie widziałam. Mój jest w rozmiarze XS – normalnie noszę raczej rozmiar S (34-36) ale ten jest dość spory jak na XS. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

