Flower power :)

Posted: 19 marca 2012 in Strona główna, Trendy
Tagi: , , , , , , , , , , , ,

 
Osobiście wychodzę z założenia, że miejsce kwiatów jest w ogródkach, doniczkach czy innych wazonach 😉 Moda na kwiatowe printy na ubraniach nie znalazła zatem we mnie zwolennika. Pewnie nieprędko kupię sobie coś kwiatowego (no chyba że będą to perfumy ;)) niemniej jednak postanowiłam wspomnieć w kilku słowach o kwiatowych motywach, bo w tym sezonie zapanowała prawdziwa kwiatowa inwazja 😉 i pokazać kilka propozycji sieciówek, które podchwyciły ten trend. Być może Wam przypadnie któraś propozycja do gustu 🙂

Na początek kilka jak dla mnie odważnych modeli:

 Zara

 Zara

 Zara

***************************************************************************

 H&M

H&M

H&M

***************************************************************************

 Stradivarius

Stradivarius

***************************************************************************

 Mango

I kilka spokojniejszych, na które sama mogłabym się ewentualnie skusić (w trakcie przeglądania paru kolekcji okazało się, że nie taki diabeł straszny i nawet kwiatowy motyw, za którym nie przepadam, można pokazać w zjadliwy, przyswajalny przeze mnie sposób :))

 Mango


Mango

***************************************************************************


Stradivarius – ta propozycja szczególnie przypadła mi do gustu 🙂

***************************************************************************


Podobnie jak te dwie koszulki z Mohito 🙂

***************************************************************************

A co powiecie na kwieciste szpilki? 🙂


DeeZee

I ogólnie na motyw kwiatowy? Podoba Wam się?

Komentarze
  1. Marta pisze:

    Świetne printy! Ogólnie kwieciste ciuchy średnio do mnie przemawiają (zawsze kojarzyły mi się z babcinym stylem 😉 ) ale w tym sezonie przełamuję się 🙂 Najbardziej podoba mi sie bluzka z Mohito!
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie na giveaway! 🙂

  2. adriana pisze:

    ja też nie przepadam za kwiatkami,czuję się w nich jak ciotka-klotka i nie umiem z niczym zestawiać więc to że są modne nie wpłynie na to że się zaopatrzę w jakikolwiek ciuch z tym motywem

  3. ivanka pisze:

    Spodnie by stradivarius są mega:))

Skomentuj

