Błękitny sweterek marzył mi się już od jakiegoś czasu – ten konkretny wypatrzyłam niedawno i nie mogłam mu się oprzeć. Pudrowe cygaretki kupiłam już jakiś miesiąc temu, bardzo mi się spodobały, mimo że na termometrze wówczas nie było więcej jak 8 stopni i wiedziałam, że będą musiały swoje odczekać. Całości dopełnia moja ulubiona biała marynarka – jest wspaniała ale ma jedną wadę – pasuje do zbyt wielu zestawów, więc łapię się na tym, że noszę ją na okrągło. Trudno, pojawi się z pewnością jeszcze nie raz. Najchętniej do tego zestawu dobrałabym cieliste szpilki – cały czas nie mogę jednak znaleźć takich jakie bym chciała – więc stanęło na cielistych meliskach, z których notabene jestem bardzo zadowolona.







*****
sweterek – Stradivarius
spodnie i marynarka – Mohito
torebka Picard – Humanic
baleriny – Melissa
*****

Komentarze
  1. ola pisze:

    nie, nie podoba mi się :/ trochę „za jasno” xD bez białej marynarki przypomina mi pani pewną nauczycielkę… :/ pozdrawiam 🙂

  2. Klasyczna pisze:

    a mnie się podoba 🙂 jest pastelowo i dziewczęco

  3. miss pisze:

    Nawet nieźle, ale nadal mi tu brak charakteru.

Skomentuj

