Żakietu a’la chanelka szukałam już od jakiegoś czasu – kręciłam się koło kilku modeli z Zary, przymierzałam jeden w Mango (w obu wypadkach jednak cena powyżej 300zł skutecznie mnie odstraszała), parę razy wracałam do propozycji z Mohito (tam jednak rozmiar 36 wydawał mi się zbyt wąski w ramionach a 38 nie było) aż wreszcie jest! Charakterystyczny strzępiasty żakiet znalazłam w Stradivariusie – to połączenie tego, czego szukałam z atrakcyjną ceną, nieprzyprawiającą o zawrót głowy 😉 Jestem pewna, że długo mi posłuży i będzie częstym gościem w kolejnych stylizacjach, bo świetnie nadaje się zarówno do eleganckich zestawów jak i na luźniejsze wyjścia, np. do szortów czy dżinsów, a jego biały kolor tym bardziej dodaje mu uniwersalności.
W dzisiejszej propozycji żakiet zestawiłam z ciekawymi dwuwarstwowymi szortami w kolorze jasno szarym i prostą, cielistą jedwabną bluzką. Całości dopełniają cieliste, odkryte szpilki.





żakiet – Stradivarius
bluzka – Mango
szorty – Orsay
buty – Zara
bransoletka – Mohito

Follow my blog with Bloglovin

Komentarze
  1. Elwira pisze:

    Powiało latem, widzę, że we Wrocławiu także. A można wiedzieć ile ten żakiet kosztuje w stradivariusie?Pozdrawiam

    • dressyourdream pisze:

      Owszem lato zawitało, choć akurat te zdjęcia powstały między jedną a drugą burzą 😉
      Marynarka – 159zł pozdrawiam 🙂

  2. Natalia pisze:

    Tez poszukuje takiego zakietu ! Na razie bezskutecznie 😦

  3. kinga pisze:

    proszę, napisz mi jaki jest kolor tego żakietu, chcę go kupić do ślubu do białej sukienki i nie wiem czy nie wpada za bardzo w ecru. Nie mam możliwości ocenić sama, bo planuję zamówić online.

    • dressyourdream pisze:

      Witam, żakiecik jest śnieżno-biały (przynajmniej mój egzemplarz z tej serii, z której ja go kupiłam), więc nie ma się czego obawiać 🙂 Dodam tylko, że ja swój kupowałam w maju – nie wiem czy i jakie teraz są dostępne 🙂

  4. kinga pisze:

    A mogę jeszcze zapytać o rozmiar jaki kupiłaś? to jest M czy S? Chciałabym kupić S choć na co dzień noszę M. Do sukni ślubnej chciałabym żeby był dość obcisły ale znowu nie za ciasny.A nie wiem jaką tam mają rozmiarówkę. Czy eski są bardzo malutkie. Sory za kłopot i moją dociekliwość:)

    • dressyourdream pisze:

      Żaden problem 🙂 Mój to S-ka. Zwykle noszę 34-36, ten żakiet nie wydaje mi się jakiś wyjątkowo mały, ale jeśli zwykle nosisz M to może być przyciasny, na mnie jest dość dopasowany.

Skomentuj

