Weekend upłynął pod znakiem wesela i poprawin 🙂 Zwykle nieczęsto zdarzają się nam tak szczególne okazje, wymagające specjalnego stroju i kreacje, które na taki dzień wybieramy niejednokrotnie albo są jednorazowe i więcej nie mamy kiedy i gdzie ich założyć albo mamy jedną sukienkę „dyżurną”, w której zaliczamy kilka tego typu imprez (szczęśliwie, jeśli grono gości się nie powtarza ;)). Jeżeli mamy niczym nieskrępowany budżet i trzymamy w szafie całą masę wizytowych sukienek – nie mamy problemu – ja się jednak do tej grupy nie zaliczam i planowałam założyć po raz trzeci tę samą fioletową sukienkę, w której w ciągu ostatniego roku przetańczyłam dwa wesela. Nie powiem, żeby ta opcja napawała mnie jakąś szczególną radością – uznałam jednak, że nie będzie to dla mnie aż takim cierpieniem i aby go uniknąć nie wydam 200 czy 300 zł na sukienkę, której więcej nie ubiorę. I pewnie tak właśnie by było gdybym nie przechodziła obok Orsay’a, który ma aktualnie promocje na sukienki (cena ok. 99zł) a jedną z propozycji jest ta oto poniższa:


Sukienka jest wygodna, dobrze się w niej tańczy, nie krępuje ruchów. Ramiączka mają regulowaną długość, więc po jej dopasowaniu nie spadają. Materiał się nie gniecie (sukienka przyjechała w walizce i po wyjęciu nie wymagała prasowania), i nie zaciąga, a sam krój sukienki i falbanki skutecznie maskują niedoskonałości figury jak już sobie trochę przez noc pojemy 🙂 pasek jest trochę słabej jakości, powiedziałabym wręcz, że lekko tandetny – ale jeśli bardzo nam przeszkadza możemy go nie zakładać – domyślnie miał jedynie pełnić rolę ozdoby – ja jednak go zostawiłam – ma złotopodobną sprzączkę – dobrałam do niej pozłacane bransoletki i wisiorek.


Follow my blog with Bloglovin

Komentarze
  1. qwerty pisze:

    świetne!

Skomentuj

