Pewnie zdążyliście się już przekonać, że mój ulubiony zestaw to kolorowe rurki, zwykła koszulka i marynarka/żakiet – w takich kombinacjach można mnie zobaczyć najczęściej – bezpiecznie, wygodnie, po części sportowo a zarazem trochę elegancko (szczególnie jeśli dodamy do tego obcasy). Fryzura w lekkim nieładzie doda stylizacji pazura. Taki też jest mój dzisiejszy outfit – trochę zadziornie, w lekkiej zadumie, bojowo – strój odpowiada temu, co w duszy aktualnie gra… Też tak macie, że dobieracie ubrania do nastroju w jakim w danym dniu jesteście? 🙂






******
żakiet – Stradivarius
top – H&M
pudrowe rurki – Tally Weijl
buty – Reserved
******

Follow my blog with Bloglovin

Komentarze
  1. Maggie pisze:

    Swietny zestaw! Prosty i wywazony. Buty sa super!
    Pozdrawiam!

    http://maggieswardrobe.blogspot.com.es/

  2. Elwira pisze:

    Buty są ekstra, już wczoraj zachwycałam się nimi na facebooku, na pewno jeszcze są w reserved…ale niestety muszą na mnie poczekać do następnej wypłaty w ostatni dzień maja… tak jak żakiet w stradivariusie:-( Pozdrawiam

    • dressyourdream pisze:

      Żakiet raczej nie powinien szybko zniknąć, dopiero niedawno się pojawił w sklepach. Są jeszcze takie czerwone 🙂

  3. ysiamysia pisze:

    buty sa ekstRA moja mama ma takie same

  4. m. pisze:

    Mdło. 0 gustu 🙂

Skomentuj

