Znów zrobiło się chłodno – wróciłam więc do mojego ulubionego trencza 🙂 Zestawiłam go z ołówkową sukienką na ramiączkach i żakietem chanelką. Sukienka jest uniwersalna – nadaje się na wiele okazji, w tym także do pracy. W zestawieniu z żakietem lub marynarką i cielistymi rajstopami będzie dobra na wiosnę i jesień, a z uwagi na to, że jest na ramiączkach i nie ma podszewki możemy ją także nosić latem – bez rajstop, a zamiast szpilek wybrać jakieś ładne sandałki.







*****
sukienka i trencz – Orsay
żakiet – Stradivarius
torba i buty – Zara
*****

I na koniec mały drobiazg – specjalnie dla fanów Wrocławia 🙂


Wrocławski rynek dziś rano, widok na fontannę i pasaż pod błękitnym słońcem, w którym powstały te zdjęcia 🙂 pozdrawiam 🙂

Komentarze
  1. Anonim pisze:

    Rewelacyjna ta sukienka!

    W weekend jest pokaz ciuchów z kolekcji duńskich marek w Grand Cafe. Wybierasz się może?

  2. Kgk pisze:

    Ta modelka ma z 45 lat więc ładnie, w stylu mojej Mamy :-)))

    • dressyourdream pisze:

      Wyjątkowo dobrze się trzyma „ta modelka” – to z pewnością zasługa dobrych genów i wyważonej diety 😉

    • KS pisze:

      „ma z 45 lat” – normalnie tylko wziąć i wyginąć, jak się jest już tak perfidnie starym

  3. Elwira pisze:

    I znowu mój ulubiony żakiet:-) Extra zestawienie z shopperem z zary i czółenkami. Dziękuję za zdjęcie wrocławskiego Rynku z widokiem na Plac Solny. Ja dopiero będę we Wrocławiu w sierpniu, przy okazji egzaminu. Zazdroszczę pracy w tak fajnym miejscu, Pozdrawiam z malutkiej „murowanki” 612800 🙂

Skomentuj

