Biała spódniczka to mój niedawny zakup z H&M, o którym mogliście przeczytać na blogu jakiś czas temu. Buty pochodzą z Zary, kupiłam je na wesele, ale są na tyle wygodne, że noszę je na co dzień do pracy. Jasno-różowa koszula jest z ubiegłego roku, ale świetnie pasuje do obecnego trendu na pastele i fajnie współgra z paskiem spódnicy. Całości dopełnia kremowa torebka i metalowe dodatki.

*****
koszula, spódnica i naszyjnik – H&M
buty i torebka – Zara
bransoletka i okulary – Mohito
lakier – Inglot 718
*****

Komentarze
  1. A. :D pisze:

    Bardzo podobają mi się twoje stylizacje ale jedno mnie denerwuje ;/
    Pozdrawiam 🙂

  2. A. :D pisze:

    Albo mi się zdaję ale trochę wygląda na to ,ze kupujesz same nowe rzeczy ,z najnowszych kolekcji a innych nie masz ,wyrzucasz je jak są po sezonie ?Ja mam takie odczucie jak oglądam tego bloga .Bardzo duzo kupuje nowych rzeczy ,ale zestawiam je tez ze starszymi 🙂

    • dressyourdream pisze:

      Akurat komentujesz stylizację, w której mam na sobie bluzkę z ubiegłego roku, o czym zresztą napisałam 🙂 w poprzednich postach też pisałam, że niektóre rzeczy są stare, jak nie w treści posta to w komentarzach 😉 np. czerwone sandały z posta Majówka, niebieska bluzka z posta green$blue, czarna kurtka z Orsay’a z posta Casual, fioletowa koszula z posta Pastel Love czy biała kurteczka z posta Zielone rurki albo biała bluzeczka w groszki z posta Mięta i groszki. Także spokojnie – nie wszystkie rzeczy są nowe. A starych nie wyrzucam tylko gromadzę i powoli przestaję się mieścić 😉

  3. A. :D pisze:

    Napiszę tak dobrze ,ze się wytłumaczyłaś troszkę . Komentarzy nie czytałam do stylizacji. 🙂
    Ale nadal będę odwiedzac bloga ,bo czasem czerpie troszkę inspiracji z tych eleganckich strojów na niedzielę. Bo mi by przydało się coś bardziej do szkoły ,a nie do pracy jak na razie 😀
    Ale widzę ,ze mimo to nasze szafy sa podobne ,z moim uzaleznieniem od zakupow pasowało by wybrać się do psychologa ;P

  4. Elwira pisze:

    Uwielbiam takie stylizacje, oby więcej takich pomysłów, ja zawsze rano przed wyjściem do pracy mam problem co na siebie założyć. Teraz już wiem z czym połączyć moją białą spódnicę, dziękuję za inspirację. Dziś nawet kupiłam w Mango podobną różową koszulkę, tylko z dłuższym rękawkiem:-) Jednym słowem stylizacja z klasą. Pozdrawiam

Skomentuj

